1962

I ett stort guldigt paket med mitt namn på hittade jag en finfin stringhylla i teak, i julas. Den är ungefär det finaste som finns i mitt hem, med gamla klisterlappar som talar om att den är äkta och en stämpel på baksidan som berättar att den är tillverkad exakt den tjugonde juni 1962. Jag tänkte visa vilka fina favoritsaker som kan hittas där i, lite som en inledning på bloggandet.


herr uggla bor överst i hyllan

färgglatt strössel för att liva upp stämningen

en av många små cyklar som kan hittas både här och där

rött läppstift i form av ruby woo från MAC och favoritparfym flowerbomb

herr kobra var min gammelmormors men fungerar än, sånt gillas

Undra vad som stod i hyllan hos dess första ägare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0